٣٥٠٠ج ‎مرتب ‎شغل ‏كول ‏سنتر ‏و ‏سوشيال ‏ميديا



- قسم العمل: خدمة العملاء
- مكان العمل: مصر - مصر الجديدة - التجمع الخامس
- يمكن قبول الطلبة 
- و يمكن العمل من المنزل


تشمل مسؤوليات ممثلى خدمة العملاء ما يلي:

 التعامل مع عدد كبير من المكالمات الواردة والصادرة في الوقت المناسب ، ومتابعة "نص" مركز الاتصال عند التعامل مع الموضوعات المختلفة

تحديد احتياجات العملاء وتوضيح المعلومات والبحث في كل مشكلة وتقديم الحلول لهم بشكل عام 

موجز الوظيفة

نحن نبحث عن مندوب مركز اتصال يكون همزة الوصل بين شركتنا وعملائها الحاليين والمحتملين. سيتمكن المرشح الناجح من قبول الملكية لحل مشكلات العملاء والشكاوى والاستفسارات بشكل فعال ؛ الحفاظ على رضا العملاء في صميم كل قرار وسلوك

المسؤوليات

إدارة عدد كبير من المكالمات الواردة والصادرة في الوقت المناسب
 أتبع "نصوص" الاتصال عند التعامل مع موضوعات مختلفة

تحديد احتياجات العملاء وتوضيح المعلومات ودراسة كل مشكلة وتقديم الحلول و / أو البدائل. من خلال اتخاذ خطوات إضافية والاحتفاظ بسجل لجميع المحادثات في قاعدة بيانات مركز الاتصال لدينا بطريقة سهلة الفهم ، وبناء علاقات مستدامة ومشاركة العملاء.

حضور الندوات التعليمية بشكل متكرر لتحسين مستوى المعرفة والأداء من أجل تلبية الأهداف المرجوة والنوعية الشخصية / و للفريق بوجه عام.

:أسئلة تسأل فى أنترڤيوهات الكول سنتر  

1. "can you tell me more concerning yourself?" 

Step by step instructions to Answer It: Underline your relationship building abilities, since call focus work includes conversing with individuals throughout the day. On the off chance that you've ever accomplished charitable effort, presently would be a decent an ideal opportunity to discuss the amount you love it.The questioner needs to know more than the sort of data that is now on your resume. Go further than your essential insights. 

2. " how is call place resembles?"

Instructions to Answer It: Remain positive! Possibly accepting calls throughout the day isn't your optimal activity, however in the event that you truly need this one, you have to portray a call community as a domain of phenomenal client assistance with workers who are adaptable, bright, and incredibly supportive. 

3. "What do you think about our organization?" 

Step by step instructions to Answer It: Before going on your meeting, do a little examination about the organization for which you are meeting. Having the option to run through a couple of insights concerning the organization in sure terms uncovers a tender loving care, a cooperative person soul, and an eagerness to get your work done. Not having a generous reaction flags that you don't pay attention to landing this position very. 

4. Question: "For what reason you think you do want to work here?

The most effective method to Answer It: Clarify that you have the relationship building abilities important for call focus work. In the event that you don't have call focus understanding—and you likely won't on the off chance that you are posed this specific inquiry—depict your other work or beneficial encounters pertinent to call focus work. On the off chance that you've ever worked with clients or customers previously, or ever needed to defuse conceivably unstable circumstances, you should specify such encounters in your reaction


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كول سنتر بنك التعمير و الاسكان

يعني إيه ميديكال ريب؟

ميديكال ‏ريب ‏بيو ‏جروب